Forkner zaslal kopie zprávy 737 MAX FSB Report zákazníkům leteckých společností Boeing se sídlem v USA, ale zatajila těmto zákazníkům důležité informace o systému MCAS a procesu hodnocení zprávy 737 MAX FSB Report.
Přibližně 29. října 2018, poté, co se FAA AEG dozvěděla, že let Lion Air 610 - letoun 737 MAX - havaroval nedaleko Jakarty v Indonésii krátce po startu a že systém MCAS byl v provozu v okamžicích před havárií, FAA AEG zjistila informace o důležité změně systému MCAS, které Forkner zatajil. Po zjištění těchto informací začal FAA AEG prověřovat a hodnotit systém MCAS.
Přibližně 10. března 2019, kdy FAA AEG stále přezkoumávala systém MCAS, se FAA AEG dozvěděla, že let Ethiopian Airlines 302 - letoun 737 MAX - havaroval nedaleko etiopského města Ejere krátce po startu a že systém MCAS byl v okamžiku před havárií v provozu. Krátce po této havárii byla ve Spojených státech uzemněna všechna letadla 737 MAX.