Co mají dělat klienti Hello bank!

klikněte na řádek pro zobrazení podrobností

MOHU STÁLE BEZPEČNĚ POUŽÍVAT SVŮJ HELLO ÚČET?
Ano, samozřejmě. Svůj stávající Hello účet můžete nadále používat tak, jak jste zvyklí, a nic se pro vás nemění. Vaše peníze jsou stále úročeny, chráněny a v bezpečí. Debetní karta, mobilní aplikace a internetové bankovnictví zůstávají plně funkční pro všechny vaše bankovní operace. O dalším postupu Vás budeme včas informovat.

BUDOU SE FINANCE NA MÉM BĚŽNÉM ÚČTU I NADÁLE ÚROČIT?
Peníze na Vašem Hello účtu jsou i nadále úročeny 1 % ročně při zůstatcích do 100 000 Kč. O případných změnách úrokových sazeb vás budeme jako vždy informovat dva měsíce předem.

JAKÉ MÁM DENNÍ LIMITY PRO PŘEVOD PENĚZ Z MÉHO ÚČTU?
V mobilní aplikaci máte denní limit až 100 000 Kč a nastavíte si ho v internetovém bankovnictví. Tam si můžete sami převést peníze až do výše 400 000 Kč za den. Nad tuto částku jsme ve vašem zájmu nastavili proces, kdy vás budeme opět telefonicky kontaktovat, abychom se ujistili, že transakci opravdu požadujete vy a nikdo jiný. Po tomto ověření vám peníze převedeme sami.

JAK FUNGUJE POJIŠTĚNÍ VKLADŮ?
Vaše vklady u nás na běžném a spořicím účtu jsou 100% pojištěny do celkové částky odpovídající 100 000 € na klienta. Veškeré informace o pojištění vkladů naleznete v dokumentu „Informační přehled o systému pojištění pohledávek z vkladů pro klienta“ v sekci Dokumenty.

MŮJ PLAT / DŮCHOD / SOCIÁLNÍ DÁVKY CHODÍ NA MŮJ HELLO ÚČET. CO BYCH MĚL DĚLAT?
Jakmile si založíte nový účet u jiné bankovní instituce, nahlaste nové číslo účtu osobám a institucím, ze kterých jsou na váš účet prováděny pravidelné platby. Změnu účtu je nutné nahlásit také příslušné Okresní správě sociálního zabezpečení v případě, že váš Hello účet pobírá důchod nebo jinou sociální dávku.

BUDE MOŽNÉ I NADÁLE VYBÍRAT ZE VŠECH BANKOMATŮ?
Ano, s Hello kartou je možné vybírat ze všech bankomatů až do konce výpovědní lhůty.

KDE NAJDU DŮLEŽITÉ DOKUMENTY KE SVÉMU ÚČTU?
Všechny potřebné dokumenty naleznete ve svém internetovém bankovnictví v sekci Dokumenty a smlouvy. Výpisy naleznete v detailech účtu Hello nebo v sekci Výpisy.

CO SE STANE S MÝM NÁKUPEM NA SPLÁTKY?
V současné chvíli se pro Vás nic nemění, splácejte i nadále tak, jak jste zvyklí. V případě, že by se cokoli změnilo, budeme Vás včas informovat.

MUSÍM SVŮJ NÁKUP NA SPLÁTKY I NADÁLE SPLÁCET?
Ano, v tuto chvíli se pro Vás nic nemění a svůj nákup na splátky musíte i nadále splácet tak jako doposud. V případě potřeby Vás o novinkách budeme včas informovat.

KE SVÉMU NÁKUPU NA SPLÁTKY MÁM I KARTU A AKTIVNĚ JI POUŽÍVÁM. MOHU KARTU POUŽÍVAT I NADÁLE?
Ano, svou HelloPay kartu můžete používat dál tak, jak jste zvyklí. V současné chvíli se pro Vás nic nemění.

MÁM V SOUČASNÉ DOBĚ NÁKUP NA SPLÁTKY VE FÁZI VYŘIZOVÁNÍ, CO SE S NÍM STANE?
Pokud máte v současné době žádost o nákup na splátky ve stavu vyřizování, vše proběhne standardně – žádost posoudíme a ozveme se Vám se stavem vyřízení.

KE SVÉMU NÁKUPU SPLÁTKY MÁM I KARTU, ALE NEAKTIVOVAL/A JSEM JI. BUDE TATO KARTA AUTOMATICKY ZRUŠENA?
Ne, automaticky zrušena nebude. Pokud chcete jakýkoli produkt od naší společnosti zrušit, napište nám na kontaktní formulář a dáme Vám vědět další postup.

PO DOPLACENÍ ÚVĚRU MI VZNIKL PŘEPLATEK. JAK MÁM POSTUPOVAT? BUDE MI PŘEPLATEK VRÁCEN?
Napište nám na kontaktní formulář a společně se na vrácení přeplatku domluvíme.

KDE NAJDU DŮLEŽITÉ DOKUMENTY KE SVÉMU NÁKUPU NA SPLÁTKY?
Všechny důležité dokumenty ke svému nákupu na splátky naleznete ve svém internetovém bankovnictví nebo zde na webu v sekci Dokumenty.

CHCI SVŮJ NÁKUP NA SPLÁTKY PŘEDČASNĚ SPLATIT – JAK MÁM POSTUPOVAT?
Budete potřebovat znát přesnou částku k doplacení a platební údaje – ty najdete ve svém internetovém bankovnictví nebo v mobilní aplikaci. Anebo nám můžete napsat přes kontaktní formulář a my se Vám ozveme s dalším postupem.

KARTU HELLOPAY AKTIVNĚ VYUŽÍVÁM, ZMĚNÍ SE PRO MNE NĚCO?
Všechny funkce a podmínky u karty HelloPay zůstávají stejné a můžete ji i nadále využívat. V případě jakékoli změny Vás budeme včas informovat.

JAK MÁM DÁL SPLÁCET SVOU HELLOPAY KREDITNÍ KARTU?
Svou HelloPay kartu splácejte nadále tak, jak jste zvyklí. Nic se pro vás nemění.

BUDE MI MOJE HELLOPAY KARTA FUNGOVAT NADÁLE I V ZAHRANIČÍ?
Samozřejmě, nic se pro Vás nic nemění a HelloPay kartu můžete využívat tak, jak jste zvyklí. I v zahraničí, tedy s jedním z nejlepších kurzů a bez přirážky.

KDE NAJDU DŮLEŽITÉ DOKUMENTY K MÉ HELLOPAY KARTĚ?
Všechny důležité dokumenty naleznete tady u nás na webu v sekci Dokumenty.

MÁM NA SVÉ HELLOPAY KARTĚ SJEDNANÉ I POJIŠTĚNÍ. ZMĚNÍ SE NĚCO?
Ne, v současné době se u Vašeho pojištění na HelloPay kartě nic nemění.

KARTU NEPOUŽÍVÁM – MÁM JI ZRUŠIT?
Kartu rušit nemusíte, můžete ji v případě potřeby aktivovat a začít používat.

MOHU STÁLE BEZPEČNĚ POUŽÍVAT SVŮJ HELLO ÚČET?
Ano, samozřejmě. Svůj stávající Hello účet můžete nadále používat tak, jak jste zvyklí, a nic se pro vás nemění. Vaše peníze jsou stále úročeny, chráněny a v bezpečí. Debetní karta, mobilní aplikace a internetové bankovnictví zůstávají plně funkční pro všechny vaše bankovní operace. O dalším postupu Vás budeme včas informovat.

BUDOU SE FINANCE NA MÉM BĚŽNÉM ÚČTU I NADÁLE ÚROČIT?
Peníze na Vašem Hello účtu jsou i nadále úročeny 1 % ročně při zůstatcích do 100 000 Kč. O případných změnách úrokových sazeb vás budeme jako vždy informovat dva měsíce předem.

JAKÉ MÁM DENNÍ LIMITY PRO PŘEVOD PENĚZ Z MÉHO ÚČTU?
V mobilní aplikaci máte denní limit až 100 000 Kč a nastavíte si ho v internetovém bankovnictví. Tam si můžete sami převést peníze až do výše 400 000 Kč za den. Nad tuto částku jsme ve vašem zájmu nastavili proces, kdy vás budeme opět telefonicky kontaktovat, abychom se ujistili, že transakci opravdu požadujete vy a nikdo jiný. Po tomto ověření vám peníze převedeme sami.

JAK FUNGUJE POJIŠTĚNÍ VKLADŮ?
Vaše vklady u nás na běžném a spořicím účtu jsou 100% pojištěny do celkové částky odpovídající 100 000 € na klienta. Veškeré informace o pojištění vkladů naleznete v dokumentu „Informační přehled o systému pojištění pohledávek z vkladů pro klienta“ v sekci Dokumenty.

POKUD SE CHYSTÁTE ZRUŠIT ÚČTY, JAK TO BUDE PROVEDENO?
V průběhu následujících měsíců Vám zašleme doporučený dopis s výpovědí smlouvy o zřízení a vedení účtu, která bude obsahovat dvouměsíční výpovědní lhůtu a datum technické výpovědi účtu. Samozřejmě i ve výpovědní lhůtě můžete svůj účet používat bez omezení. Zároveň pro vás hledáme alternativní nabídku běžného účtu na českém trhu, který si budete moci výhodně otevřít.

MŮJ PLAT / DŮCHOD / SOCIÁLNÍ DÁVKY CHODÍ NA MŮJ HELLO ÚČET. CO BYCH MĚL DĚLAT?
Jakmile si založíte nový účet u jiné bankovní instituce, nahlaste nové číslo účtu osobám a institucím, ze kterých jsou na váš účet prováděny pravidelné platby. Změnu účtu je nutné nahlásit také příslušné Okresní správě sociálního zabezpečení v případě, že váš Hello účet pobírá důchod nebo jinou sociální dávku.

CO SE STANE S MOU PLATEBNÍ KARTOU K ÚČTU HELLO?
Debetní kartu i platební nálepku můžete bezpečně používat do konce výpovědní lhůty, poté budou zrušeny. Nemusíte nám je vracet, ale doporučujeme je přestřihnout nebo zničit jiným způsobem.

BUDE MOŽNÉ I NADÁLE VYBÍRAT ZE VŠECH BANKOMATŮ?
Ano, s Hello kartou je možné vybírat ze všech bankomatů až do konce výpovědní lhůty.

KDE NAJDU DŮLEŽITÉ DOKUMENTY KE SVÉMU ÚČTU?
Všechny potřebné dokumenty naleznete ve svém internetovém bankovnictví v sekci Dokumenty a smlouvy. Výpisy naleznete v detailech účtu Hello nebo v sekci Výpisy.

JSOU MOJE VKLADY NA HELLO SPOŘENÍ ÚROČENY?
Samozřejmě, vaše peníze Hello spoření jsou úročeny 4,5 % ročně při zůstatcích do 300 000 Kč. O případných změnách úrokových sazeb vás budeme jako vždy informovat dva měsíce předem.

JSOU MÉ PENÍZE U VÁS V BEZPEČÍ?
Samozřejmě, Vaše peníze jsou stále úročeny, chráněny a v bezpečí. Mobilní aplikace a internetové bankovnictví zůstávají plně funkční pro všechny vaše bankovní operace. Jsme součástí jedné z největších evropských bank, francouzské BNP Paribas, a samozřejmě dostojíme svým závazkům vůči všem našim klientům i partnerům. Náš odchod z trhu je řízený a dlouho plánovaný. Navíc vklady klientů jsou ze zákona pojištěny do celkové výše 100 000 EUR na klienta u jednoho bankovního ústavu (což je přibližně 2,3 mil. Kč), o své peníze se tak opravdu nemusíte nijak bát.

JAKÉ MÁM DENNÍ LIMITY PRO PŘEVOD PENĚZ Z MÉHO ÚČTU?
V mobilní aplikaci máte denní limit až 100 000 Kč a nastavíte si ho v internetovém bankovnictví. Tam si můžete sami převést peníze až do výše 400 000 Kč za den. Nad tuto částku jsme ve vašem zájmu nastavili proces, kdy vás budeme opět telefonicky kontaktovat, abychom se ujistili, že transakci opravdu požadujete vy a nikdo jiný. Po tomto ověření vám peníze převedeme sami.

JAK FUNGUJE POJIŠTĚNÍ VKLADŮ?
Vaše vklady u nás na běžném a spořicím účtu jsou 100% pojištěny do celkové částky odpovídající 100 000 € na klienta. Veškeré informace o pojištění vkladů naleznete v dokumentu „Informační přehled o systému pojištění pohledávek z vkladů pro klienta“ v sekci Dokumenty.

POKUD SE CHYSTÁTE ZRUŠIT ÚČTY, JAK TO BUDE PROVEDENO?
V průběhu následujících měsíců Vám zašleme doporučený dopis s výpovědí smlouvy o zřízení a vedení účtu, která bude obsahovat dvouměsíční výpovědní lhůtu a datum technické výpovědi účtu. Samozřejmě i ve výpovědní lhůtě můžete svůj účet používat bez omezení. Zároveň pro vás hledáme alternativní nabídku spořicího účtu na českém trhu, který si budete moci výhodně otevřít.

KDE NAJDU DŮLEŽITÉ DOKUMENTY KE SVÉMU ÚČTU?
Všechny potřebné dokumenty naleznete ve svém internetovém bankovnictví v sekci Dokumenty a smlouvy. Výpisy naleznete v detailech účtu Hello nebo v sekci Výpisy.

CHCI SVÉ POJIŠTĚNÍ KE STÁVAJÍCÍM PRODUKTŮM ZRUŠIT – JAK MÁM POSTUPOVAT?
Pokud chcete zrušit své pojištění, napište nám přes kontaktní formulář nebo nám zavolejte na 257 080 080. My pro Vás následně připravíme formuláře pro odpojištění, které nám jen podepíšete a zašlete zpátky e-mailem.

MŮŽU SI JEŠTĚ I TEĎ DOPOJISTIT NĚJAKÝ SVŮJ PRODUKT NEBO ZMĚNIT SOUBOR POJIŠTĚNÍ NA JINÝ?
To už bohužel v tuto chvíli možné není.

MÁM SAMOSTATNÉ (INDIVIDUÁLNÍ) POJIŠTĚNÍ, U KTERÉHO MÁM NASTAVENOU ÚHRADU POJISTNÉHO INKASEM Z HELLOPAY. BUDE TOTO INKASO FUNGOVAT I NADÁLE?
Ano, bude. Jakmile by se chystala nějaká změna, budeme vás informovat. Máte také možnost kdykoli si způsob úhrady pojistného změnit. Stačí kontaktovat pojišťovnu, informovat ji o vašem záměru a začít hradit pojistné podle pokynu pojišťovny třeba bankovním převodem nebo složenkou.

Zdroj: Hello Bank